Mnoho z vás se ptá, co to vlastně RE/MAX G8 Reality je? Jednoduše – G8 je síť franšízových realitních kanceláří pod konceptem RE/MAX. Naše realitní podnikání neustále rostlo a přemýšleli jsme nad tím, jak udržet růst a zároveň kvalitu servisu. K seskupení došlo za jediným účelem. Chceme poskytovat ideální pracovní prostředí našim makléřům, kteří pak mohou poskytovat lepší služby klientům.
„Mezi naše vize patří postupný růst a rozšiřování počtu poboček. V současné době se chystáme vstoupit na moravský trh, výhledově plánujeme i rozšíření našeho konceptu na Slovensko,“ říká k tomu jeden ze spolumajitelů RE/MAX G8 Reality Jan Štohanzl.
„Pro nás, jako pro servisní organizaci, jsou našimi hlavními klienty naši makléři! Tím, že jim umožňujeme neustálé vzdělávání a poskytujeme jim zázemí i stabilitu zavedených kanceláří, jim značně zjednodušujeme práci. Oni se pak mohou naplno věnovat svým klientům a poskytovat nadstandardní služby koncovým zákazníkům RE/MAX – tedy prodávajícím a kupujícím.“
Jsme servisní organizací pro makléře
Skupina RE/MAX G8 Reality vznikla seskupením i akvizicí úspěšných realitních kanceláří s dobrou pověstí a dlouholetou historií, a to nejen ze sítě RE/MAX, ale i z jiných franšízových řetězců. „V zahraničí je tento postup zcela běžný. Nevymýšlíme nic nového a řetězec klient-makléř-franšíza zůstává neporušený“, vysvětluje Jan Štohanzl.
„Jsme nedílnou součástí RE/MAX ČR, budoucí partnerství ale hledáme i mimo síť samotnou. Na trhu působí řada firem, jejichž etické hodnoty a pohled na podnikání jsou podobné tomu našemu. Právě díky spojení můžeme dnes více finančních prostředků investovat do rozvoje, především do vzdělávání, marketingu a péče o naše makléře. V tomto ohledu jsme skutečně, jak jsem již zmiňoval výše, servisní organizací. Naším hlavním úkolem je poskytovat nadstandardní servis makléřům.“
Stále se učíme nové věci a inspirujeme
Přesto, že jsme zdravě soutěživí, nejde nám primárně o to, abychom byli ve všem první za každou cenu. Rádi se učíme od těch, co jsou o krok před námi. „RE/MAX G8 Reality vznikla jako kopie ověřeného kanadského a portugalského modelu. Díky sdílení zkušeností jsme mohli o to rychleji nastavit fungující model pro český trh. Máme vlastní nápady, ale také ze zkušenosti víme, že ne vždy je potřeba objevovat Ameriku. Možná už řešení někde existuje – a my se ho pak s chutí a pokorou naučíme a přineseme ho na český trh.“