Používání nejmodernějších technologií patří k práci realitního makléře. Marketingový ředitel Tomáš Syrůček proto během června projel celou republiku a nevynechal jedinou kancelář G8 se svým workshopem na téma „nejnovější trendy v online marketingu“.
„Naše školení nejsou suchopárnou teorií, zájemcům pomáháme vše nastavit – od založení reprezentativní webové prezentace, přesně zacílených ppc kampaní či správy sociálních sítí,“ vysvětluje Tomáš k celému konceptu marketingové podpory. „Všechny makléře G8 držíme online.“
Díky efektivní prezentaci lze velice rychle posunout byznys tím správným směrem. Důležité je také najít specifický styl komunikace, který podpoří osobnost makléře a osloví novou klientelu. „I s tímto dokážeme makléřům pomoci.“
Červnová setkání se tak nesla ve znamení sdílení, inspirace, praktických rad a tipů, ale i zábavy a přátelské atmosféry. Tím to ovšem nekončí, školení probíhají kontinuálně. Možností, jak se vymanit z davu, je spousta.
Neměli jste možnost zúčastnit se workshopu a jste makléř G8? Ozvěte se, rádi vám pomůžeme a společně připravíme strategii ušitou na míru vašemu podnikání.
„Stačí jen chtít, ostatní vás naučíme.“