Rok za rokem, už pojedenácté, se značka RE/MAX umístila v žebříčku Franchise Times Top 200+ na předních příčkách. V oblasti nemovitostí tak znovu obhájila prvenství.
Značka RE/MAX opět překonala všechny ostatní franšízy specializující se na segment nemovitostí. „Tento rok jsme obhájili 15. místo, což je jen potvrzením toho, že z pohledu globálních prodejů si vedeme na poli real estate nejlépe“, uvádí Jan Štohanzl, jeden z majitelů RE/MAX G8 Reality.
Zároveň je to už 7. rok v řadě, kdy se RE/MAX připojil k gigantům typu McDonald’s, 7-Eleven nebo Marriott Hotels & Resorts, které se rovněž v TOP 15 nachází. I tato hodnocení posilují trvalou kvalitu značky RE/MAX.
„V uplynulém roce společnost RE/MAX více než zdvojnásobila investice do technologických inovací oproti roku předchozímu, neustále tak vylepšujeme služby, abychom i nadále podporovali naši síť vysoce produktivních makléřů a spokojených klientů,“ uvádí k úspěchu generální ředitel RE/MAX International Adam Contos.